Net wanneer men zijn favoriete televisieprogramma aan het kijken is met familie springt er reclame doorheen en komt er een sexy vrouw in beeld lopen richting een autogarage met minimum kleding. Ze stopt voor een auto en begint haarzelf en de auto te strelen, vervolgens stapt ze de auto in en rijdt ze weg. Men kijkt elkaar aan om de logica te begrijpen tot dat er aan het eind een logo te zien is van een populair automerk, ‘waarom’? Dit soort reclames en advertenties komt men bijna iedere dag tegen, dit is soms zo vaak dat het niet eens wordt opgemerkt. Er is steeds meer vrouw te zien op media die veel op elkaar lijken met een slank postuur, volle boezem, volle billen, volle lippen en een super wit gebit. Er wordt net zoals altijd weer ‘seks’ en ‘vrouwen’ gebruikt om aandacht te trekken voor dat ene merk. Dit is inmiddels een heel bekende methode van adverteerders, verkopen met seks. Vrouwen worden in heel veel advertenties en commercials gekoppeld aan erotiek, ze worden geobjectiveerd door adverteerders. Inmiddels zijn de meeste mensen hiervan op de hoogte en weten ze dat dit wordt gedaan voor aandacht. Feministen voeren acties om objectivering van vrouwen tegen aan te gaan, mensen maken hashtags aan om aandacht te kunnen krijgen van bezoekers op hun social media-accounts. Toch blijven adverteerders hiermee doorgaan, onlangs dat er zoveel kritiek op wordt gegeven. Ik ga een onderzoek doen naar ‘Wat is de voornaamste reden van adverteerders is om vrouwen te blijven gebruiken als seksobject in reclamecampagnes, terwijl er zo veel kritiek op is?’’ Comming soon, zal volgen... Zelife B